23 października 2013

30 day plank challenge


Dobry wieczór wszystkim!

Oficjalnie deklaruję się na blogu do rozpoczęcia tego wyzwania. Jacyś chętni? Ja zaczynam od dziś.
W ostatnich dniach piękna jesień była dla nas łaskawa i podarowała nam jeszcze tych kilka ostatnich ciepłych dni. Niestety przy moim planie zajęć nie mogłam z nich skorzystać w pełni, lecz mam nadzieję, że poczeka na mnie jeszcze do weekendu :) Już można wyraźnie odczuć, że dzień robi się coraz krótszy, a wieczory chłodniejsze. Dlatego też rozpoczęłam już przygotowania do takich właśnie wieczorów, gdy na drzewach zabraknie złotych liści.

A tutaj dzisiejsze kucharzenie: zapiekanka z bakłażanem, polędwiczką z indyka, pomidorami i rozmarynem.

Miłego wieczoru! :)



5 komentarzy:

  1. Pysznie wygląda ta zapiekanka ;)
    plank 5min. ?? w życiu tyle nie wytrzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapiekanka<3

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ciągle motywuję się do zaczęcia porządnych ćwiczeń, jednak ciągle nie mogę sobie na to zorganizować czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od dzisiaj zaczynam się rozciągać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Planki lubię ale 25 minut? Na pewno bym nie wytrzymała ale i po drodze się zanudziła :D

    OdpowiedzUsuń