10 października 2013

Smoothie z awokado i owocami goji

Smoothie z awokado i owocami goji

Smoothie z awokado i owocami goji

Do zrobienia tego smoothie wykorzystałam to co akurat miałam w domu. Jest on bardzo pożywny i sycący, dlatego też idealnie sprawdza się jako część śniadania. Awokado dostarczy nam m.in. magnezu, potasu, witaminy E oraz K. Dobry początek dnia z bananem będzie efektem obecności w nim serotoniny, hormonu szczęścia, a do tego obfituje on w beta-karoten, witaminy C i B oraz kwas foliowy. Owoce goji są źródłem tak wielu potrzebnych nam składników, że należy im się osobny post dlatego też odsyłam na bloga, na którym znajdziecie wszystkie informacje o nich - klik. Natomiast mleko migdałowe nie zawiera ciężkostrawnej kazeiny w przeciwieństwie do mleka krowiego, a do tego m.in. witaminę E, cynk, potas, selen, wapń, żelazo, kwasy tłuszczowe Omega-3.

smoothie z owocami goji

Na zdrowie :)

4 komentarze:

  1. witaj,
    mam pytanie - gdzie kupujesz jagody i mleko?
    pozdrawiam - Aga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O obie rzeczy chyba najłatwiej w sklepie ze zdrową żywnością, jeśli chodzi o mleko to nawet w almie jest, a cena jest wszędzie podobna więc tam też opłaca się kupić. Natomiast jeśli chodzi o jagody to w almie są bardzo drogie, w sklepie ze zdrową żywnością kupiłam taniej :)

      Usuń