30 stycznia 2014

Pomysł na śniadanie


Witam Was gorąco!

Po małej przerwie wracam na bloga z moim dzisiejszym śniadaniem, które mimo swojej banalności, zaskoczyło mnie bardzo pozytywnie. W sumie to dziś mam ten jeden z najbardziej leniwych dni w czasie trwania sesji i mimo, że nie wybrałam się na siłownię (ubolewam, lecz mam lekką kontuzję stawu biodrowego) ze zdrowej diety nie zrezygnowałam.



Śniadanie, które Wam dziś proponuję, jest bardzo sycące, a do tego (nie wiem jak Wy), ale ja uwielbiam serek wiejski :) 

Co do późniejszych posiłków to przygotowałam dziś jeszcze zupę kremową z groszku, a do tego w między czasie wyciskany sok z pomarańczy, kiwi, zielona herbata i na kolację dużooo pysznej soczystej szynki i pomidorki koktajlowe. Tak mniej więcej wyglądał mój dzisiejszy jadłospis, a co do aktywności fizycznej to mimo kontuzji poćwiczę dziś chociaż ręce i brzuch, nie angażując do ćwiczeń regenerującego się biodra.




I na koniec powiew inspiracji :)

 




4 komentarze:

  1. też uwielbiam serek wiejski :) choć przed szkołą nie mam motywacji, żeby coś kombinować w kuchni... ;) zapisuję sobie i kolejna rzecz, którą wypróbuję podczas ferii!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię serek wiejski ale raczej na popołudniową przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niunia ty sie odchudzasz?? Z czego z kości na ości?? :((:**

    OdpowiedzUsuń