10 lutego 2014

Jaki piękny dzień!


Pojawiam się dziś na blogu z porcją dzisiejszych zdjęć  :)
Dodam, że jest dziś tak ciepło i słonecznie, że aż chce się żyć! Czuję się jakbym przebudziła się właśnie ze strasznego snu zimowego. To nie znaczy, że nie lubię zimy, ale wiecie taką białą fajną to tak :) W tym roku zima trochę nam się nie udała, do tego zbiegło się to w moim przypadku z masą nauki i pracą. Teraz jak wstaję rano jest jasno, hura! Dzisiejszy dzień zaliczam do jak najbardziej udanych.

Na śniadanie green smoothie (ananas, seler naciowy, banan, nać pietruszki, woda).  Z samego rana pojechałam na zajęcia w mojej siłowni + zrobiłam trochę ćwiczeń na maszynach typowo na mięśnie i na wioślarzu, który przypadł mi już do gustu jakiś czas temu :) 



 Po powrocie przygotowałam szybki obiad: krewetki w sosie curry z "makaronem" Diet Pasta Zero Fettuccine (http://www.diet-food.pl/sklepik/diet-pasta-fettuccine/) i miksem sałatkowym. Pierwszy raz jadłam taki makaron, producent pisze, że jest on bez cukru, glutenu, tłuszczu i soi. Dla ciekawskich zapraszam tu (http://www.diet-food.pl/co-to-jest/) A jeśli chodzi o moje odczucia smakowe, to według mnie nie ma on smaku. Powiem tak, szału nie robu, ale jest dobrym rozwiązaniem, jeśli chce się jakoś zastąpić inne produkty pszenne, które ja akurat staram się jak najbardziej ograniczać.
Wczoraj też zdecydowałam się kupić zapach Lady Gagi "Fame". Od dłuższego czasu czaiłam się na ten perfum, a akurat trafiła się sympatyczna promocja w Rossmannie więc czemu nie :) Osobiście lubię dość słodkie perfumy, w takich czuję się najlepiej, a do tego te mają intrygujący kolor czerni :)


Wam również życzę udanego dnia,
Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Mniam, mniam :)
    Pogoda u mnie była bardzo wiosenna, oby jutro też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja domena: jedz zdrowo i kolorowo :D
    Uwielbiam te soki Marvita, same pyszności !
    PS. Dobry ten makaron, bo zastanawiam się nad zamówieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety dzisiaj szaro i buro. Bardziej jesień niż wiosna .. Lubię soki Marvit z tym, że marchewkowe. Perfuma intryguje kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam soki z marwitu. :)
    Zdjęcia są świetne!
    Pogoda u nas coraz ładniejsza, a tu zapowiadają nawrót zimy! :o

    OdpowiedzUsuń
  5. sok grejfrutowy z marwitu <3 uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń