25 kwietnia 2014

Food Diary

Już od dłuższego czasu zbierałam się do napisania posta ze zdjęciami "mojej diety". Myślałam, że będzie tego trochę więcej, lecz okazało się, że nie robiłam zbyt wielu zdjęć podczas posiłków. Mimo to, większość z tych co wstawiłam mniej więcej odzwierciedla moje upodobania żywieniowe. Zdjęcia przedstawiają głównie posiłki z ostatnich dni miesiąca. Chyba nie ma sensu opisywać poszczególnych zdjęć, widać co jest i jak :) W razie pytań, chętnie odpowiem w komentarzach, jeśli coś nie byłoby jasne. 
Pozdrawiam gorąco! :)

borówki amerykańskie

oryginalna zdrowa sałatka

pyszne zdrowe śniadanie














7 komentarzy:

  1. I kto mi powie, że zdrowe odżywianie musi być nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Pink Klara! Niedowiarków odsyłam do tego posta :D
    Powiedz mi tylko, jak smakuje ten napój aloesowy? Zastanawiałam się nad kupnem, ale jeszcze się nie przekonałam ;P (:

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrowo, smacznie, kolorowo! :) jedynie za kiełkami nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. konfitura z malin! UWIELBIAM! :))
    dodaje do obserwacji:)
    pozdrawiam http://me-gusta-ines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wygląda, szczególnie sushi!

    OdpowiedzUsuń