31 października 2014

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana przez Kaję do Liebster Blog Award, w tym poście spróbuję sprostać wezwaniu i odpowiedzieć na zadane pytania :)

1. Jaka jest twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
I to jest naprawdę trudne pytanie. Długo się zastanawiałam i niewiele z tego wynikło, chyba lubię wszystkie pory roku. Każda ma swoje wady i zalety, ale tak zdecydowanie lubię wszystkie cztery pory roku. Jedynym czynnikiem warunkujący moje samopoczucie jest już konkretna pogoda, a o tym musiałabym się już rozpisywać :)

2. Ulubiony kosmetyk jesieni?
może nie będę wymieniać firm kosmetycznych, ale jesienią zdecydowanie częściej używam przede wszystkim kosmetyków nawilżających oraz maseczek do twarzy i olejków do kąpieli :)

3. Jeżeli miałabyś polecić kosmetyk z niższej półki, jaki to by był?
Z niższej półki to znaczy cenowej? Hmm... nie wiem poleciłabym wypróbować niektóre kosmetyki Alterry :)

4. Ulubiony kosmetyk z Rossmana?
Tu nie mam pomysłu, myślę, że krem pod prysznic pomarańczowo-waniliowy z Alterry za zapach.

5. Moje ostatnie wakacje spędziłam....(gdzie?)
W tym roku wakacji nie miałam... Nie ma się czym chwalić - praktyki, praktyki, praktyki, za to rok temu byłam na Teneryfie i spędziłam tam cudowne lato. Za rok planuję gdzieś wyjechać, może Albania?



6. Co myślisz o vblogach?
Uwielbiam oglądać videoblogi, czasem spędzam na tym długie godziny. Moje ulubione vlogerki to m.in. michelle phan, nissiax83, lisiepiekło, azjatycki cukier, nieesia25. Wiele razy zastanawiałam się czy sama dałabym radę prowadzić swój kanał na yt :P


7. Ulubiony serial?
Kolejne trudne pytanie, chyba mam problem z wyborem jednej ulubionej rzeczy. 


Vikings:



Gra o tron: 



Supernatural:



W garniturach:



Bones:



Dynastia Tudorów:



Stop!! Czy to miał być jeden ulubiony serial? Chyba jestem "troszkę" niezdecydowana :)

8. Jeżeli miałabyś pieniądze i możliwości na remont tylko jednego pomieszczenia w domu, które by to było?
aktualnie wszystkie pomieszczenia w moim domu były dość niedawno remontowane i urządzane więc żadne...

9. Jaki olejek do masażu polecasz?
nie mam doświadczenia w tej kwestii jedyny jaki stosowałam do tej pory to z Alterry o zapachu papaji, ale w najbliższym czasie mam zamiar zacząć używać olejków dla dzieci z Rossmanna

10. Żel pod prysznic czy mleczko?
To zależy od wielu czynników, pory roku, zapachu kosmetyku, ale myślę że mimo wszystko moja skóra wybrałaby mleczko :)

11. Ulubiony kosmetyk?
aktualnie mam wielu ulubieńców, ale nie mam pomysłu który z nich mógłby być tym najulubieńszym, myślę że po prostu w najbliższym czasie napiszę posta z ulubieńcami października :)

No i to byłoby na tyle jeśli chodzi o pytania.
Już szykuję kolejne posty na najbliższe dni: porównanie wosków (3 rodzaje, w tym yankee), tangle teezer - moje pierwsze wrażenia oraz moje nowości do pielęgnacji i oczyszczania twarzy, tak więc zapraszam :)

Ps. Wesołego Halloween! Oto moja mała dynia (straciła niestety jednego ząbka :))

11 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcie na wspomnienie wakacji - w sam raz na mój konkurs fotograficzny:)) zapraszam
    Też lubię nissiax83, lisiepiekło, azjatycki cukier, nieesia25. Lubię też i inne nei kosmetyczne kanały na przykład 20m2 - gdzie Łukasz Jakubiak przeprowadza świetne wywiady z ciekawymi ludźmi (filmu, sportu, muzyki...) Jest masa kanałów - ciekawy temat:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak samo jak Ty nie wiem, którą porę roku lubię najbardziej, ale chyba byłaby to wiosna z latem ;pp

    Ja własnie też, ale bardzo mi się spodobała i będę szukać większych pojemności lakierów. Widziałam, że mają w swojej ofercie też inne kosmetyki z kolorówki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne odpowiedzi ;) Ja też jestem fanką seriali zagranicznych ale znam tylko Grę o tron i Bones ;p O reszcie nawet nie słyszałam ;O

    OdpowiedzUsuń
  4. Z serialami mam podobnie:) oglądanie gry o tron wstrzymałam bo chce najpierw przeczytać książki ale nie wiem kiedy to nastąpi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chociaż jestem już na bieżąco z serialem, to też planuję się zabrać za książki :)

      Usuń
  5. Musze kiedyś wypróbować ten płyn do kąpieli Alterr.
    zazdroszczę wakacji na Teneryfach

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Hiszpanie i mogłabym tam zamieszkać :)
    Dynia świetna Ci wyszła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bardzo lubię oglądać "Kości" :) Dynia świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No i się nareszcie doczekałam odpowiedzi xD No i jak zawsze niezdecydowana w wielu kwestiach :PP A dynia super nawet bez straconego zeba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tych serialów wybrałaś. Tylko dwa z nich kojarzę. :D

    OdpowiedzUsuń