12 października 2014

Małe zakupy - Rossmann, Biedronka :)

Dzisiaj post na szybko, bo chciałam się z Wami podzielić tym jakie kosmetyki udało mi się dzisiaj upolować w Rossmannie.


Nie ukrywam, że jestem fanką Alterry, a do tych zakupów zainspirowała mnie troszkę niessia25. Przede wszytskim chciałam wypróbować Olejek pod prysznic z Isany, bo wcześniej używałam tylko tego z nivea, a tu cenowo różnica jest dość znaczna. Według mnie zapach jest przyjemny, choć niektórzy wyczuwają w tym zapachu rybę? Nie wiem o co chodzi, bo ja takiego odczucia nie mam. Następnie zależało mi też na emulsji oczyszczającej z granatem z Alterry (choć obecnie używam pasty zaja liście manuka - o nim w tym poście --> pasta liście manuka), ale potrzebuję też czegoś delikatniejszego na rano). Pilnie potrzebowałam również delikatnego peelingu do ciała, wybrałam peeling pod prysznic PAPAJA I EKOLOGICZNY KOKOS z Alterry, przyznam że zachęcił mnie również zapach :) Ostatnio bardzo polubiłam się z aloesem (o tym wkrótce napiszę post) więc skusiłam się również na chusteczki oczyszczające z aloesem z Alterry. No i mój ulubieniec - krem pod prycznic POMARAŃCZA BIO i WANILIA BIO - bardzo lubię za zapach i konsystencję, choć bardzo się nie pieni, uważam że w przypadku tego kosmetyku nie jest to istotne - to w końcu krem :) Kolejny produkt z aloesem - mleczko do ciała Garnier, choć nie przepadam za balsamowaniem się, to czasem moja skóra się jednak o swoje upomni, a wtedy sięgnę właśnie po ten kosmetyk. I ostatni produkt to dwufazowy płyn do demakijażu Lirene, szukam czegoś lepszego od nivea, ale w przystępnej cenie, teraz ten produkt idzie do testowania :)

Pochwalę się też jakiego umilacza do mojego pokoju udało mi się nabyć w Biedronce za 40 zł:
Szczerze? Jest tak puszysty, że chętnie spałabym teraz na podłodze :]

I jeszcze mały bonus, ale to już z Netto - fioletowa kreda do włosów, co by czasem zaszaleć :)



Pozdrawiam :)


8 komentarzy:

  1. też by mi się taki nowy dywanik przydał... :D też mam te chusteczki oczyszczające i jestem z nich zadowolona, chociaż zapach średni, jakoś niedobrze mi od niego :p. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne nowości :) Jestem ciekawa jak ta kreda fioletowa wygląda na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedronka! :D Mój ulubiony sklep! :) Też jestem ciekawa kredy, dodaj jakieś zdjęcia przy najbliższej okazji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy kochana :))Jestem ciekawa peelingu z Alterry

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie bardzo ciekawią kosmetyki Alterry nic jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o widzisz i mi przypomniałaś o olejku pod prysznic z Isany idealny na jesień i zimę

    OdpowiedzUsuń
  7. Kokos, granat? nie znam produktów tej firmy, ale chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń