10 października 2014

Mój pierwszy CUD MIÓD BOX

Cud miód box nr 9

cud miód box

Jakiś czas temu, odkryłam cud miód box i bez wahania zamówiłam paczki na 3 miesiące. Dziś dotarł do mnie pierwszy box i już w pierwszej chwili wiedziałam, że to nie były zmarnowane pieniądze. Najlepsza w tym wszystkim była moja reakcja przy odpakowywaniu boxa. Uśmiech nie schodził mi z twarzy ani na moment, w trakcie studiowania jej zawartości :)

chleb żytnio-gryczany przepis

I cały urok w tym, że produkty w każdym boxie są dla nas niespodzianką. Mój chłopak śmiał się ze mnie, jak z małego dziecka z nową zabawką :D Już kompletuję składniki na chlebek żytnio-gryczany, który upiekę na weekend. Myślę, że morelowa konfitura skomponuje się z nim idealnie, już nie mogę się doczekać.

cud miód box 9

Wspaniałe regionalne produkty, a do tego wszystko przepięknie zapakowane. Wszystkim zastanawiającym się czy warto, gorąco polecam spróbować :)


7 komentarzy:

  1. Kochana gratuluje :)) Ja zamierzam zamówić te boxy od stycznia i to od razu biorę 6. Jeżeli ci się spodobają to może będziesz dalej zamawiać i wtedy będziemy dzielić się wrażeniami :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo matko, ale super sprawa! Pierwsze słyszę o czymś takim! Już sprawdzam, dzięki za informację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że w irlandii nie ma czegoś takiego :(


    całuski
    Karola Z tuSiePisze

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam boxy pełne kosmetyków, ale taki z artykułami spożywczymi widzę po raz pierwszy na oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę boxa o takiej zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o czymś takim (ależ ja jestem w tyle!) wygląda świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śledzę ich na FB i kuszą, w 2015 wypróbuję na sobie a co :)

    OdpowiedzUsuń