7 listopada 2014

Jesień w Yves Rocher - czyli gruszka skąpana w karmelu!

Karmelizowana gruszka Yves Rocher 

yves rocher karmelizowana gruszka
Przechodząc w pośpiechu przez galerię handlową niespodziewanie na witrynie sklepowej Yves Rocher mój wzrok przykuła pewna nowość - edycja limitowana kosmetyków o zapachu karmelizowanej gruszki! Jeśli nie miałyście okazji powąchać nowej linii zapachowej, gorąco zachęcam jest typowo jesienna i od razu skradła moje serce.  

karmelizowana gruszka płyn do kąpieli

Miałam ogromny dylemat na jaki kosmetyk się zdecydować, gdyż nie mogłam sobie pozwolić na wszystkie niestety. Ostatecznie wybrałam płyn pod prysznic oraz pastylkę do kąpieli.

karmelizowana gruszka pastylka do kąpieli

Mam nadzieję, że zanim ta seria zniknie ze sklepów to uda mi się nabyć jeszcze małą wodę toaletową i mleczko do ciała :) Poniżej macie zdjęcie ulotki z cenami i pełną ofertą produktów z tej serii :)

karmelizowana gruszka oferta
To ja idę zrelaksować się w jesiennej, gruszkowo-karmelowej kąpieli :)

Do usłyszenia!

20 komentarzy:

  1. Miłej kąpieli :) Ja niestety nie przepadam za słodkimi i typowo jesiennymi zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tę serię kiedy przechodziłam obok sklepu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pastylka zapakowana jak czekoladka... skusiłabym się na kosmetyki o takim zapachu, byłyby idealna na późną jesień i zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi niezwykle kusząco:) Otulić się taim zapachem gdy za oknem pada deszcz....mmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamówię żel pod prysznic, lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja będę w ich sklepie już za 1,5 tygodnia, planuję wielkie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tej serii, na pewno na jakiś produkt się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekaw jak pachną :) swoją drogą muszę zrobić gruszki lub jabłka w karmelu. Uwielbiam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. może też się skusze, bo uwielbiam zapachy jesieni:)) możesz powiedzieć czy ten żel pod prysznic utrzymuje zapach na ciele na długo?:))
    zapaszam do mnie
    diealeksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie testowałam żelu pod prysznic, ale jak wypróbuję to dam znać :))

      Usuń
  10. Lubię produkty z tej firmy, choć za wiele ich nie mam ale chyba pora to zmienić :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi genialnie, bardzo lubię produkty YR, może przejdę się chociażby po drobiazg do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Połączenie zapachów genialne jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj musi pięknie pachnieć :) Powącham przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyobrażam sobie ten zapach, chyba się wybiorę po jakiś kosmetyk z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam ostatnio w sklepie, stałam przed tymi kosmetykami... i nawet nie sprawdziłam jak pachną... Żenada :D jak ja mogłam?! Teraz na blogach częściej się pojawiają opinie i kuszą i wgl... chyba będę musiała isc jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to polecam sprawdzić przy następnej okazji, powinny się spodobać :D

      Usuń
  16. Uwielbiam Yves Rocher, zawsze mają tam coś kuszącego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam balsam i żel pod prysznic :) Pachną obłednie, zdecydowanie umilają kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń