13 listopada 2014

Garnier Ultra Doux, Sekrety Prowansji - Szampon do włosów - Morela z Rousillon i olejek migdałowy - recenzja

garnier ultra doux morela i olejek migdałowy

Garnier Ultra Doux Szampon do włosów - Morela z Rousillon i olejek migdałowy


Dzisiaj chciałabym się podzielić z Wami moją opinią na temat Szamponu do włosów z serii Garnier Ultra Doux - Sekrety Prowansji - Morela z regionu Roussillon i olejek migdałowy.

Jeśli jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdził, zapraszam do dalszej części posta...


Morela z Rousillon i olejek migdałowy

Kosmetyki z serii Ultra Doux Sekrety Prowansji jak mówi nam producent, bazować mają na naturalnych ekstraktach i olejkach eterycznych, z urodzajnych regionów Prowansji, na południu Francji. Szampon, o którym dziś mowa przeznaczony jest do włosów z tendencją do przesuszania, dzięki starannie wyselekcjonowanym naturalnym składnikom uprawianych w sercu Prowansji:
  • morela z regionu Roussillon, która nadaje włosom niebywałą miękkość 
  • olejek migdałowy znany z właściwości odżywczych

OPAKOWANIE: Szampon mieści się w bardzo praktycznej butelce, zamykanej na zatrzask. Dzięki estetycznej szacie graficznej i przezroczystemu plastikowi, szampon ładnie prezentuje się na półce w łazience, ale przede wszystkim dokładnie widzimy ile zostało w nim jeszcze szamponu.

KONSYSTENCJA: kosmetyk jest dość gęsty i bardzo dobrze się pieni. Dzięki takiej konsystencji w trakcie dozowania kosmetyku bez problemu nałożymy pożądaną ilość na dłoń. Jest od też bardzo wydajny.

ultra doux morela skład

Skład: Aqua/Water, Sodium Laureth Sulfate, Citric Acid, Cocamidopropyl Betaine, Ammonium Hydroxide, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Polyquaternium-10, Salicylic Acid, Limonene, Linalool, Benzyl Alcohol, Propylene Glycol, Caprylic/Capric Triglyceride, Geraniol, Coumarin, Prunus Armeniaca (Apricot) Fruit Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Extract/Sweed Almond Fruit Extract, Hexylene Glycol, Parfum/Fragrance.

ultra doux zapach morelowy

A teraz jak sprawdził się u mnie:

  • Powinnam zacząć chyba od tego, że jest to mój ulubieniec ostatnich miesięcy, a główną zaletą jaką sobie w nim cenię i z tego jest też najbardziej znany - to przepiękny zapach. Jestem nim całkowicie oczarowana, a najważniejsze jest to, że utrzymuje się on naprawdę długo (mimo, że używam odżywki z innej serii, nadal czuć szampon)
  • Jest on przeznaczony do włosów z tendencją do przesuszania, ale z różnych recenzji wiem, że sprawdza się nie tylko na takich. Moje włosy są dość specyficzne, w połowie dość zdrowe- bo naturalne, lekko przetłuszczające się. Natomiast od połowy w dół są już przesuszone, głównie przez ilość zabiegów farbowania jakie przeszły w przeszłości.
  • Od szamponu do włosów wymagam aby dobrze mył włosy, ładnie pachniał i nie powodował niepożądanych efektów na włosach czy też skórze głowy. Morela i olejek migdałowy moim zadniem spełniają tę funkcję bez zarzutu. W moim przypadku nie przyczyniają się do powstawania łupieżu (a nawet jemu zapobiegają) czy też puszenia włosów, gdyż rzeczywiście nawilża skórę głowy i włosy (choć wiem, że różnie u innych się sprawdził w tej kwestii).
  • Moje włosy są po nim czyste, pachnące, nie puszą się, są miękkie. Podkreślę też że używam jednocześnie odżywki do włosów na końcówki co w moim przypadku jest konieczne. Jak skończę te opakowanie, z pewnością kupię następne, tym razem w zestawie z odżywką z tej samej serii.
  • Niewątpliwą zaletą jest też cena produktu, gdyż przy jego wydajności jest ona bardzo przystępna.
Jeśli lubicie owocowe, a zarazem oryginalne zapachy szamponów to gorąco polecam wypróbować :)


Może używałyście już tego szamponu? Jeśli tak to co o nim sądzicie?

Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. Interesujący produkt ;) Ale obawiam się że mógłby się nie sprawdzić na cienkich włosach niskoporowatych. Ja wiecznie boję się obciążenia :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam cienkie włosy i u mnie zawsze jest problem z obciążeniem, ale z tym szamponem jest nawet okej :)

      Usuń
  2. Ja często walczę z łupieżem to chętnie sobie go wypróbuję i mam nadzieje ze faktycznie nie obciąży :) dodatkowo jestem baaaardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę wypróbować ten szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go i też byłam zadowolona, ogólnie bardzo lubię szampony z tej serii Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo! Wyglada swietnie, a ta firme wrecz uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wąchałam go nie dawno i ma przyjemny zapach i widzę, że działanie ma dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawartość mnie nie powala ale podoba mi się opakowanie i zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hm... musze sie nad nim zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń