10 lutego 2015

Posesyjna kinomania

Na chwilę mogę się odprężyć i zająć się rzeczami, za które planowałam się zabrać od razu z końcem sesji, ale pewnie znacie ten stan rzeczy: wydaje nam się, że po egzaminach cały świat stanie przed nami otworem. Tutaj pojawia się brutalna rzeczywistość, stagnacja, chyba też częściowo nie dociera do mnie że już po wszystkim... a w efekcie, nie robię praktycznie nic.


Weszłam w etap odsypiania nocy zarwanych nauką, a gdy już wspaniałomyślnie o 13:00 zwlekę się z łóżka, to tylko po to aby sięgnąć po szklankę wody z cytryną i ponownie zakopuję się w łóżku z laptopem i kolejnym filmem. Jak dobrze mieć psa, gdyby nie mój czworonożny przyjaciel w ogóle nie wyszłabym dzisiaj z domu.


Aktualnie wracam do dawno nieoglądanych filmów z Brucem Willisem, bądź nadrabiam te których jeszcze nie widziałam. Jestem również oczarowana Clivem Owenem, choć nie widziałam wielu filmów z nim,  to pierwszy raz jego grę aktorską miałam okazję poznać w Królu Arturze, następnie w serialu The Knick, a ostatnio obejrzałam Hemingway and Gellhorn, film bardzo mi się podobał :)

Już niebawem będę miała dostęp do ładowarki, co oznacza, że będę mogła robić zdjęcia, a to z kolei łączy się z nowymi postami :)

Jakie są Wasze ulubione filmy? :)

7 komentarzy:

  1. Fajny blog :) będe wpadać częsciej

    Zapraszam do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na nowe posty :) Filmów dużo lubię, ale głównie zależy od mojego nastroju :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulubione ? Między innymi te, z których zdjęcia prezentujesz - "A. I." i "Szósty zmysł " ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Szósty zmysł" kapitalny, nie wiem jak mogłam obejrzeć go dopiero teraz?! :dd

      Usuń
  4. Oj długa jest moja lista ;) Za to pamiętam, że po sesji miałam podobny reset do Twojego, tylko, że ja pochłaniałam ogromne ilości książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podziwiam, ja teraz po przerwie zaczęłam książki, ale tuż po egzaminach miałam zbyt zmęczony wzrok :D

      Usuń
  5. Ja ostatnio zakochałam się w filmie Czarownica.

    OdpowiedzUsuń