22 kwietnia 2015

◦ Masło do ciała - Papaya - The Body Shop ◦

The Body Shop Papaya - masło do ciała opinia (pierwsze wrażenia)


Dzisiaj nareszcie dokonałam zakupu, który planowałam już od dłuższego czasu. Masło do ciała z The Body Shop znalazłam kiedyś w Douglasie i zapach bardzo mi się spodobał, jednak szkoda mi było płacić za małe opakowanie 69 zł, zwłaszcza, że poza zapachem nie miałam gwarancji czy produkt się sprawdzi. Później zdążyłam już kilka razy zapomnieć o tym maśle, a trwało to do dziś gdyż trafiłam na wiosenne promocje i udało mi się go dorwać za 39 zł. Zapach niezmiennie jest według mnie przepiękny, a jakość produktu zaskoczyła mnie. Przyznam, że obawiałam się zapach będzie jedyną zaletą tego masła, na szczęście byłam w błędzie. Nie będę robić rozbudowanej recenzji tego produktu, bo też nie byłaby ona w 100% rzetelna po jednym dniu użyciu. Jednak póki co zauważyłam, że zapach utrzymuje się dość długo, masło ma dość gęstą konsystencję więc wydaje się być wydajne, nawilża i wygładza. Moje odczucia na razie są jak najbardziej pozytywne i mam nadzieję, że się to nie zmieni :).

Dla ciekawych zdjęcie składu:

Przy okazji skusiłam się na małą wersję Seaweed Clarifying Night Treatment - żel do twarzy na noc z algami, polecany do cery mieszanej. Dzisiaj zastosuję go po raz pierwszy. W sumie dałam się namówić przez niską cenę (7zł), a z drugiej pomyślałam, że teraz w sezonie letnim będzie mi się bardziej przetłuszczać strefa T więc może, akurat się sprawdzi. Z tego co wyczytałam to w pewnym stopniu zwęża też pory. Sprawdzimy, to się dowiemy :) 



Lubicie firmę The Body Shop? Miałyście do czynienia z tymi kosmetykami?


Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Uuuuwielbiam te masła :) Ale tego zapachu nigdy nie sprawdziłam, muszę powąchać jak będę w pobliżu The Body Shop :) A pamiętasz może jakieś szczegóły tych promocji? Bo ja coś nigdy nie jestem na bieżąco z tymi ich zniżkami i potem przepłacam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem tylko tyle że to wiosenna promocja i trwa tylko do czwartku, przynajmniej w moim mieście :d

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze nic z tych firm, ale koniecznie daj znać jak się sprawdza ten żel, bo też szukam jakiegoś na lato, bo sama mam problem ze świecąca strefą T ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosuję masła ,są świetne :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię ich kremy, teraz akurat używam nawilżającego z witaminą E, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze nic z TBS, niestety w Krakowie nie ma sklepu stacjonarnego :/ Ale o kosmetykach czytałam same dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Własnie masła z TBS lubię najbardziej, bo ich konsystencja jest bardzo fajna :) Ciekawi mnie też zapach, bo ogólnie gruszkę lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam do tej pory niewiele kosmetyków tej marki, ale wszystkie przepięknie pachniały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety jeszcze nie miałam okazji przetestować żadnych kosmetyków z The Body Shop a szkoda, bo podobno mają cudowny asortyment pielęgnacyjny, miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  10. musi pachnieć cudownie ♥ ale jak dla mnie cena nadal jest za wysoka jak na zwykłe masło do ciała ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masło ma świetne opakowanie, już wyobrażam sobie zapach :)

    OdpowiedzUsuń